לוח כל ישראל.פרסום מודעות בחינם.דירוה למכירה,השכרה,רכב למכירה,דרושים,
<- הרשמה / כניסה לאתר

מבצעי השכרת רכב




לא מעט אנשים זקוקים מדי פעם בפעם לשירות השכרת רכב עבור צרכים שונים. ישנם אנשים אשר מעוניינים לשכור רכב עבור תקופה ארוכה וישנם אנשים שמעוניינים לשכור רכב עבור יום אחד או ימים בודדים. כיום ניתן למצוא בישראל מגוון חברות המציעות שירות השכרת רכב. בשל כך, לא תמיד קל לבחור את החברה הטובה ביותר עבור השכרת הרכב הנחוץ לכם. אם אתם מחפשים מחיר משתלם על הרכב שאתם מעוניינים לשכור לפרק הזמן הרלוונטי לכם, כדאי מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא מבצעי השכרת רכב אצל חברות שונות, בהתאם לתקופות שונות, בהתאם לפרק הזמן שבו אתם מעוניינים לשכור את הרכב ועוד. על כן, בטרם תבחרו בחברה כזאת או אחרת, כדאי מאוד שתבצעו סקר ותבחרו בחברה המציעה מבצעים משתלמים על השכרת רכב.
השכרת רכב- מתי יש צורך בכך?
השכרת רכב היא ללא ספק צורך של לא מעט אנשים. בעוד שישנם אנשים אשר יש להם רכב פרטי והם משתמשים בו עבור מגוון צרכים שונים, ישנם אנשים שאין להם רכב פרטי ולא פעם, הם מעוניינים לשכור רכב. כך לדוגמא: שהם רוצים לעבור בצורה נוחה, כאשר הם מעוניינים לצאת לטיול או כאשר הם צריכים רכב לפרק זמן קצר עבור עבודה זמנית או מכל צורך אחר, הם יפנו לשירותיה של חברה המציעה השכרת רכבים. כמו כן, גם אנשים שיש להם רכב פרטי לא פעם זקוקים לשירות השכרת רכב. בין אם הם יוצאים לטיול שבו הם זקוקים לרכב שטח שניתן לשכור ובין אם הם לא רוצים להשתמש ברכב הפרטי שלהם עבור נסיעה ארוכה או עבור כל צורך אחר, גם הם יכולים לבחור בשירותיה של חברה המציעה רכבים להשכרה.
כיצד בוחרים את הרכב הנכון?
אם אתם מעוניינים לשכור רכב, ישנם כמה פרמטרים שעליכם לבחון בטרם אתם בוחרים את חברת ההשכרה המתאימה לכם וכמובן את הרכב המתאים לכם. ראשית כל, עליכם לשאול את עצמכם: איזה סוג של רכב אתם צריכים? האם אתם זקוקים לרכב גדול עבור כל המשפחה שלכם או שמא אתם יכולים להסתפק ברכב קטן עבורכם בלבד. האם אתם זקוקים לרכב פשוט או שמא אתם מעדיפים רכב יוקרתי יותר. כמו כן, עליכם לבחון האם אתם מעוניינים ברכב ספציפי אשר יכול לשרוד נהיגת שטח במידה ומדובר על רכב עבור טיול וכן פרמטר חשוב נוסף שיש לתת עליו דגש הוא האם הרכב שאתם מעוניינים לשכור צורך כמות משמעותית של דלק שכן, רכב אשר צורך כמות משמעותית של דלק הוא רכב אשר יכול לדרוש מכם השקעה כלכלית משמעותית על הדלק שהוא יצרוך במשך הזמן שתשתמשו בו.
באיזו חברת השכרה כדאי לבחור?
על מנת לשכור את הרכב המתאים לכם ביותר, במחיר המשתלם ביותר, חשוב מאוד שתבחרו בחברה אשר מציעה מבצעי השכרת רכב משתלמים. ישנן לא מעט חברות המציעות מבצעי השכרת רכב על השכרה של רכב לפרק זמן משמעותי, על השכרת רכב בתקופות שונות ועוד. כדאי מאוד לבחון את המבצעים העומדים על הפרק בדיוק בזמן שבו אתם רוצים לשכור רכב וזאת בכדי שתוכלו להנות בדיוק מהרכב שאתם מעוניינים לו וזקוקים לו במחיר המשתלם והנוח ביותר עבורכם. מעבר למחירים נוחים, חשוב מאוד לוודא כי מדובר בחברה אמינה. אם אתם נהגים בגיל צעיר, חשוב שתבדקו האם החברה מציעה שירותי השכרת רכב גם לנהגים בגילכם. אין ספק שלא כדאי לבחור בסתם חברה על מנת לשכור ממנה רכב. חשוב לבחור בחברה משתלמת לכם מכל הבחינות.






כיצד לבנות רשימת תפוצה?

כך תגדילו את רשימת התפוצה שלכם בתוך זמן קצר
בניית רשימת תפוצה היא בעצם בנייה של מועדון לקוחות שאליו תוכלו להגיע בלחיצת כפתור גם אם מדובר בעשרות ומאות אלפי אנשים הרשומים ברשימה שלכם. בדרך כלל רשימת התפוצה תהיה של שמות ומיילים אולם חברות מסוימות המעוניינות גם לשלוח SMSים ללקוחותיהן מבקשות גם מספר טלפון בהרשמה. על מנת לעזור לכם לבנות את רשימת התפוצה שלכם בתוך זמן קצר, החלטנו להכיר לכם מספר טכניקות שכדאי להשתמש בהן. חלקן אתם בטח מכירים וחלקם טרם ניסיתם – הגיע הזמן לנסות.
כיצד עובד נושא ההרשמה לתפוצה?
כדי לרשום לקוח לתפוצה אתם צריכים לתת לו משהו בתמורה. רשתות מזון למשל רושמות אנשים באופן ידני דרך דיילות המסתובבות בסופרים שברשת וחברי המועדון נהנים בהטבות ומבצעים למוצרי מזון ומוצרים שונים לבית הנמכרים ברשת אליה נרשמתם. כאשר מדובר על קידום בעלי מקצוע ובעלי עסקים, כל בעלים רוצה לבנות לעצמו רשימת תפוצה כדי לשלוח מיילים המעדכנים את הלקוח בחדשות החברה, מוצרים חדשים וכמובן לבנות יחסים עם הקהל ולקרב אותם אל העסק על ידי שליחה של טיפים, המלצות חמות ומידע בעל ערך. כדי לרשום גולשים ברשימת התפוצה שלכם אתם צריכים לתת להם פיתיון כלשהו, מעין מתנה, שתגרום להם להירשם כדי לרצות לקבל את המתנה. הם יוכלו להסיר את עצמם מהרשימה מתי שהם ירצו כמובן ולכן אתם רוצים לוודא שאתם נותנים להם גם סיבה להישאר אתכם ולא רק מפרסמים להם מוצרים למכירה.
מספר טכניקות לקידום ההרשמה לתפוצה שלכם:

  • צרו מוצר דיגיטלי הקשור בתחום שלכם וחלקו אותו במתנה. זה יכול להיות ספרון דיגיטלי, קורס מצולם ועוד. מוצר זה צריך לחלוק מידע שבאמת ייתן ערך לגולשים ויכול לגרום להם לרצות להירשם עכשיו לתפוצה שלכם בכדי לקבל את הספרון/הסרטונים המצולמים במייל.
  • הוסיפו את טופס ההרשמה לתפוצה בכמה מקומות שאתם רק יכולים: האתר שלכם, אתרים אחרים שתוכלו לשלם להם בתמורה להטמעת הטופס, בדף העסקי שלכם בפייסבוק ועוד.
  • השתמשו ברשתות החברתיות להביא תנועה אל האתר/דף הנחיתה שלכם על מנת להגדיל את מספר הרשומים.
  • מומלץ לבנות דף נחיתה ייעודי לשיווק המוצר החינמי שלכם ולנתב את התנועה אליו מה שיגדיל את כמות הנרשמים שלכם. כל הפרסומים שלכם שיובילו לדף הנחיתה יבנו את זה שמדובר במתנה שאתם מחלקים, אנשים ייכנסו, ייראו במה מדובר ורובם ירצו לקבל את המוצר במתנה ויירשמו.
  • אם יש לכם אפשרות להשקיע כסף בבנייה מהירה יותר של רשימת התפוצה אז מומלץ לשלוח אנשים מקמפיין ממומן אל דף הנחיתה שלכם המחלק את המוצר ומאפשר לאנשים להירשם אל רשימת התפוצה.
  • כרטיס ביקור: הוסיפו QR קוד המוביל לעמוד הנחיתה שבו אתם מחלקים את המוצר שלכם. בדרך כלל איננו משתמשים בחלקו האחורי של כרטיס הביקור ובכלל איננו עושים שימוש מירבי בפוטנציאל הפרסומי שלו. רשמו כותרת "לקבלת הספר X במתנה סרקו את הקוד". קל, פשוט ועובד.
  • השתתפו בקבוצות דיון בפייסבוק – בנו מוניטין סביב הפעילות שלכם ושלחו אנשים לקבלת מתנה מכם. אותו מוצר דיגיטלי כמובן.
  • אל תוותרו על הרשמה פנים מול פנים עם אנשים שאתם נפגשים או משוחחים עמם על העסקים שלכם או על התחום שלכם. נותנים שירות פרונטלי ללקוח? המליצו לו להירשם. לדוגמה: אם אתם מבצעים הדברה, הזמינו את הלקוח שלכם להירשם באתר שלכם לקבל ספרון עם "X דרכים להפחית את הסיכוי שמזיקים אלו יהיו בגינה/בבית".
לסיכום; בניית רשימת תפוצה צריכה להיות בראש מעניינכם כאשר מדובר בשיווק העסק, בין אם מדובר על שיווק אונליין או אופליין. אתם רוצים שתהיה לכם אופציה להגיע אל הלקוחות שלכם בקלות ובמהירות ולכן לא מומלץ לוותר על בניית הרשימה שלכם ותחזוקה שוטפת ונכונה שלה.
























ריכזנו עבורכם מבצעים לקניה אונליין
הקליקו כאן



מאיר גלעדי-יועץ נדלן מסחרי בכיר                  
לפרטים הקליקו כאן